Modelowanie sylwetki – zabiegi w domu czy w gabinecie kosmetycznym?

Wszystkie marzymy o jędrnych pośladkach, płaskim brzuchu i smukłej sylwetce. Rzadko jednak którakolwiek z kobiet posiada “naturalnie” te wszystkie cechy – większość z nas musi dbać o modelowanie ciała. W jaki sposób dbać o siebie, aby cieszyć się upragnionymi efektami?

Modelowanie ciała – kompleksowe działania

Najlepsze efekty uzyskamy, jeśli zadbamy o siebie we wszystkich aspektach: pod względem diety, aktywności fizycznej i zabiegów kosmetycznych. Każdy z nich jest istotny i zrezygnowanie z któregokolwiek z pewnością opóźni upragnione rezultaty. Tym samym, modelowanie ciała w domu powinno być połączone z odpowiednimi ćwiczeniami i profesjonalnymi zabiegami kosmetycznymi. W kwestii diety warto zasięgnąć porady dietetyka, który biorąc pod uwagę nasz tryb życia, dopasuje odpowiedni jadłospis, najlepszy dla metabolizmu. Ćwiczenia możemy wykonywać sami, jednak osoby otyłe, ze stwierdzonymi kontuzjami i schorzeniami kręgosłupa, powinny zwrócić się po plan treningowy do trenera. Profesjonalne zabiegi w salonie kosmetycznym przyspieszą nadejście wyczekiwanych rezultatów, jednak warto pamiętać, że same w sobie nie zdziałają cudów.

Modelowanie sylwetki – ćwiczenia na płaski brzuch

Jeżeli chcesz mieć płaski brzuch, zaprzyjaźnij się z ćwiczeniem zwanym “deską”. Codzienne wykonywanie przez 2 minuty tego stosunkowo łatwego ćwiczenia da rezultaty już po dwóch tygodniach stosowania! Połóż się na płask na ziemi, następnie unieś się na wspartych łokciach. Pamiętaj, aby całe Twoje ciało – oparte na łokciach i czubkach palców u stóp – stanowiło jedną linię. Uważaj na odcinek lędźwiowy! To ćwiczenie rozwija wszystkie partie mięśni i jest idealne do modelowania sylwetki.

Modelowanie sylwetki – ćwiczenia na jędrne pośladki

Wspaniałym i prostym ćwiczeniem na pośladki są klasyczne przysiady. Zacznij od 20 dziennie i codziennie zwiększaj tę liczbę o 5. Pamiętaj, aby oddech brać wschodząc w górę, a wydychać powietrze schodząc w dół. Kolana w przysiadzie nie powinny wykraczać poza linię wyznaczoną przez czubki palców u nóg.

Modelowanie sylwetki – ćwiczenia na spalanie tłuszczu

Najlepszą formą spalania tłuszczu są tzw. ćwiczenia kardio. To ćwiczenia, w których tętno utrzymywane jest w przedziale 60-80% maksymalnego przez co najmniej 30 minut. Idealnie w tym celu sprawdza się bieganie (także na bieżni), jazda na rowerze (może być stacjonarny) czy pływanie. Warto zakupić smartbanda lub opaskę monitującą tętno, aby mieć pewność prawidłowego wykonywania ćwiczeń.

Modelowanie ciała w salonie kosmetycznym

Profesjonalne wsparcie dla Twojego wysiłku fizycznego i zdrowego odżywiania to gwarancja trwałych i spektakularnych rezultatów. Zabiegi, które pomogą zrzucić nadmiarowe kilogramy i wyprofilować sylwetkę , to z pewnością kriolipoliza. To zamrażanie komórek tłuszczowych, które pod wpływem niskiej temperatury łatwiej rozbić na mniejsze elementy. Karboksyterapia to z kolei zabieg wykorzystujący dwutlenek węgla. Podawany jest on w niewielkich dawkach podskórnych, gdzie zamienia się w kwas węglowy. Ten rozpuszcza komórki tłuszczowe. Mezoterapia igłowa to świetna metoda na pozbycie się cellulitu i redukcję tkanki tłuszczowej w wybranym obszarze. Dobre efekty przynosi także masaż wysmuklający i relaksujący, szczególnie jako towarzysz intensywnych treningów – pobudza metabolizm i zapobiega powstawaniu zakwasów.